And I give up forever to touch you, cause I know tjat you feel me somehow

Så bra dag idag. På konfan kollade vi film, åt pizza och pratade om Idre dit vi ska på sportlovet. Ska bli så himla himla roligt. Jättefin gudstjänst, fast så okristligt och bra. Tycker om min präst som brinner för sitt jobb och gör det så jädrigt bra.
Fett med party hemma också, choklad glass och inget pluggande. Dock ska min spanska lärare sluta. Sorgligt ju. Tyckte mycket om henne, att hon brann så mycket för spanskan.
Jag vill också lära mej att brinna sådär mycket för saker, även fast jag har teater och sånt redan, jag vill/ska göra så mycket saker i år, prova på allt möjligt. Förhoppningsvis hittar jag något att brinna för. På tal om eld skulle det vara ganska soft med en kakelugn nu när det snöar så. Gillar snö, det blir så ljust då. 2012 ska bli ett ljust år fullt med saker att brinna för. Helt enkelt. Älskar att ni får nadaz ut av mina inlägg. Skit samma. Gillar att skriva. Sov gott ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0