Det finns inget jag önskar mer än att andas luften du andas

Åkte skidor idag, i hammarbybacken. Allt jag kunde tänka på var att jag om två veckor ska till Idre med min konfirmation. Jag längtar med en skräckblandad förtjusning, försöker att inte skaffa mej för höga förväntningar, men längtar så så mycket. Förra lägret var så bra på alla sätt och vis och nu ska jag bort en vecka. Till Idre. I praktiken så himla lite, men för mej så himla mycket. Glad att jag vågar. Hoppas så att det blir bra nu. Hoppas så att JAG vågar att göra det bra. Filmen jag såg igår handlade så mycket om att våga göra saker bra. Känns som det var nersmugglat ett budskap till mej, började gråta mitt i haha. Hursomhelst, Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0