Don't need you to save me, just need you to follow, cause we made it all this way

Känns som om jag har hunnit med så himla mycket idag. Imorse vid sju tränade jag yoga med Mathilda och hennes syster. Det var så skönt och hela dagen tjatade jag om hur spirituell jag kände mej. Efter skolan begav jag mej med min kära vapendragare, som följer mej överallt,Josefine och Rebecka för att kika på skidkläder och lite sånt. Efter en massa läppglansprovande (ja vi hamnade på KICK) och pratandes om Idre åt jag vårrullar med min mamma. Små saker som får mej att må så rysligt bra, små saker som att min musiklärare/vikarie/kul att ni bryr er gav mej sitt special plektrum, att min brorsas kompis lämnade min favoritjuice, som min familj vägrar köpa, till mej, och som att jag snart ska se Debatt, även klassat som Sveriges bästa program. Efter grotesco då. Hoppas ni har det såsåså bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0