Jag saknar det som inte finns och sprider ut mej själv i vinden, bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon

Hur mycket jag än försökt undkomma faktumet att mitt huvud värker, att jag kallsvettas och inte orkar göra någonting är jag där nu. Ligger under mitt täcke och avbokar dagens planer. Igår när jag kom hem sov jag fyra timmar och sen somnade jag igen vid tio. Pigg tjej. Men det är ju bättre att vara sjuk nu än på sportlovet. Förhoppningsvis blir jag frisk till måndag, orkar inte missa mer i skolan. Idag ska jag skriva packningslista till sportlovet, sova, kolla på film och äta glass. Kanske slänger in lite fysik om jag orkar. Kanske rentav sticker ut lite, vi får väl se. Jaja, Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0