Vi är förlorare vi två

Alla hjärtans dag idag. Känns ganska gjort, mest en grej för att affärerna ska tjäna pengar. Men jag vet inte. När jag sedan (nån gång?!) får min pojkvän med lockig lugg och hipster skor kanske jag ändrar min uppfattning. We'll see, we'll se. Förhoppningsvis får vi se i alla fall.
Jag får dåligt samvete att jag inte pluggar men let's not think about that. Let's istället thinka på att jag inte har några lektioner imorgon tack vare elevstödjarutbildning och studieeftermiddag eller vad ni vill kalla det. Let's också thinka på att det är nio dagar till sportlov och att jag nu ska spela gitarr. Let's thinka på att ni är jättejättebäst. Tänker nog lite på det istället tror jag. Hare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0