Visst är det fint att va vid liv en dag till Hurricane?

Har tillbingat ett antal timmar på café fåtöljen med Mayra, Becka, Hanna och Mathilda, kom hem till min varma varma säng för ungefär fyrtio minuter sen. Så himla mysigt och bra. Tycker så mycket om mina vänner, ni får mig att må så himla bra. Ni läsare också, när ni skriver kommentarer som får en att känna sig varm hela vägen in. Det var ett bra tag sen ni kommenterade i och för sig...
Idag slutade jag elva, fyndade godis till Idre, dreglade götgatsbacken fram och spelade lite sällskapsspel. Efter mysmiddag med min familj (som jag kommer sakna i Idre, deras mat också. Hur ska jag bli mätt???) fikade jag som sagt. Åh vad bra dag. Åh vad jag är nöjd med livet. Med MITT liv, att jag har gjort det till mitt. Med hjälp av er. Nu lyssnar jag på Oskar LInnros och minns svettigt fantastiska konsertkvällar på Gröna lund för ungefär ett halvår sen. Saknar obehagligt mycket, men längtar så mycket framåt också så det går liksom inte. Prima liv. Sov gott!
Funkar numera att ladda upp systemkamerabilder! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Jag har swag

JA SYSTEMKAMERABILDER! ha det böst i idre föresten :) puss bästa!

2012-02-24 @ 23:54:03
URL: http://jagharswag.blogg.se/
Postat av: estelle

Jaaa ladda upp massa bilder! :DD

2012-02-29 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0