when everything feels like the movies, yeah you bleed just to feel you´re alive

Sitter i min säng och bah chillar med min ansiktsmask som doftar choklad. Dock går den inte att äta (trust me, har provat) </3
Idag ska jag packa packa packa för om någon kan ha missat det åker jag till Idre imorgon. Vi ska ju åka skidor och så men jag ser mest fram emot att prata med alla dessa människor. Att dela minnen med dom och skratta åt samma skämt. Såna där små grejer jag tycker om. Om ni bara förstod vad spänd jag är, hur roligt jag tycker det ska bli. Om det nu blir bra men det känns så. Känns känns känns så.
Hoppas ni får ett fantastiskt sportlov, kommer sakna er!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: estelle

HAHAHAHHAHA du åt den..

åååh jag vill ocksååå :(

2012-02-29 @ 17:01:50
URL: http://estelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0