when you love someone but it goes to waste

Blir så trött. Blir så trött på att jag bryr mej om att involvera folk i saker som jag vet att de vill göra, saker som jag skulle kunna ha gjort ensam. Blir så trött på att folk skiter i att bry sej om mej sen. Jag som tänkt på nåt. Kommit fram till nåt. Lagt min energi på saker utan att be om hjälp, men inte kan få nåt tilllbaka. Trött på att folk som betyder så mycker för mej, kan få mej att känna mej så liten. Trött på att inte gå upp en morgon och känna mej behövd.Trött på förhoppningar som försvinner, på människor som försvinner. Trött på att jag bryr mej. Trött på att vara trött.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lova, jag vet precis precis precis vad du pratar om. Jag har levt det du pratar om. Och jag kan inte ge dig några svar då jag inte funnit några själv, men jag kan säga att det går över efter ett tag, sen kommer det kanske tillbaka då och då. Men värdesätt de där stunderna när de kommer, när du känner dig behövd och när du känner dig värd. För om du gör det, så varar stunderna längre och längre. För att byta ämne, jag vet att du är konfirmerad och så, försökte få Albin att prata med dig om Protus, (världens bästa förening som jag är medlem i.) Men antar att han inte gjort det, gå in och kolla på www.protus.se det skulle passa dig som handen i hansken. Jag åkte på deras läger i somras, och kan väl säga att det har format mig så himla himla himla mycket. Där började jag tycka om mig själv mycket mer än någonsin tidigare. KRAAAM

2012-02-09 @ 20:33:42
URL: http://fridalre.blogg.se/
Postat av: Frida

JAA såklart man kan! :) Jag gjorde det istället för en konfirmation, men det har verkligen ingen betydelse egentligen!! :) Det är så fint och givande Lova, om du bara visste! (:

2012-02-10 @ 22:40:02
URL: http://fridalre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0