Wouldn't it be nice if we were older, then we have no need to wait so long?

Hejhejhej. Har så ont i huvudet och mår så bra annars. Försöker återigen plugga fysik men ni vet väl vid det här laget ungefär hur det går. Funtar på att lägga ner bloggen, men jag tycker om att skriva. Vet inte hur jag ska göra. Men antagligen får den väl finnas kvar.
Tycker det är så jobbigt när saker försvinner och även om man kan återuppta det igen blir det aldrig riktigt likadant. Spelar ingen roll vad det handlar om, bara saker som försvinner i allmänhet. På tal om försvunna saker har jag tappat bort mitt ena ifyllda praopapper. Heeh. Men det blir nog bra, det känns bra nu. Jag mår bra. Förutom huvudet då. Hoppas ni hat det bra som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0