Din sol, din himmel, dina ängder grööööööööna

Hejsvejs kamrater. Har liksom ingen aning om vad det är för dag eftersom det var nationaldag igår(visst passar det med lite nationalsång i rubriken)? och det kändes som söndag. Igår badade jag förövrigt i blommor, filmkvällade hos Ima och satt länge på mitt rum och lyssnade på musik och ritade på natten. Så febrilt välbehövligt, så skönt att få ur sig lite. Heja kolpennor och heja Håkan Hellström. Idag har jag hållt i en yoga lektion på SO:n med Mathilda, tränat intensiv pass, planerat lite sommar och bakat kladdkaka till morgondagens brunch med tjejerna i min klass hos världshistoriens bästa klassföreståndare. Ska bli så roligt. Nu ska jag fota min bror som kommer hem från balen och förhöra honom om eventuell dramatik. Ha det så bra kamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0