Du hade din chans men det är över nu.

Jag är ledsen över att det var så längesen jag skrev nåt, men jag har faktiskt inte hunnit. Min vistelse hos min morfar var trivsam. Försöker hitta ett annat ord men det går inte. Den var trivsam. Efter två dagar i Stockholm åkte jag, Elvira, Stephanie, Josefine, Live, Mathilda och Estelle till Estelles land. Det var hur bra som helst, vi skojade och gosade och hade det bra. Efter en dag i Stockholm (åh vad jag kände kärlek när jag promenerade i min vackra, vackra hemstad, och sörjde att mina kamratater kommer leva loppan när jag sitter här) , åkte vi till Härjedalen där jag befinner mig sen en timme tillbaka. Men luften är len som en kattunge i lungorna och jag har två teveserieboxar och tre böcker att avnjuta, så det ska nog bli bra. Ha't så länge och hoppas att ni som gått ut nian kom in på era gymnasium, lycka till till er och lycka till, till resten av er. Ett lycka till kan man alltid behöva. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0