Let's set the world on fire

Idag skulle jag vanligtvis sitta med tal, formler och årtal som skulle nötas in, fastna någonstans i hjärnan och sedan spolas bort med nästa prov. Men ICKE. För jag har sommarlov. Alltså det är så skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dessa dagar som varit har jag, haft brunch, gungat, suttit på tak och spelat kort, haft filmkväll, sett på handboll, slagit mitt sushi rekord men framförallt, liksom placerat mej med ett tiotal människor, en del okända, en del som man känner varenda liten sida av, i en park och pratat om allt möjligt, skrattat tills man tror att rösten ska försvinna, och levt så mycket att man nästan spricker. Så brabrabra. Inatt har jag sovit elva timmar och nu nalkas badande i spöregn. Prima liv. Hej på er.
Ps. Tack för himla fin kommentar på senaste inlägget, gjorde mej så barnsligt glad. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0