The more I had to change, I just stayed the same

Jag ligger i min säng och är lite bitter. För jag måste packa och kan inte umgås med mina kära vänner som sitter och filar på sina bekantskaper i vitabergsparken. Nej, istället ska jag packa väskan (till min morfar i Linköping där jag ska tillbringa de närmaste fyra dagarna) full med:
1. Hörlurar. Så jag kan gå långa och svettiga promenader i en okänd stad för mig själv. Det är det jag ser fram emot mest. Att kunna koppla in Håkan och upptäcka på egen hand. Strunta i att tänka och bah: MMMMMMMMMMM.
2. Böcker. Så jag kan läsa Stephen King till långt in på natten eftersom jag har en annan dygnsrytm än resten av min familj och behöver fylla tre timmar med något som inte är mina vänner och min dator. Där kommer Stephen King in i bilden.
3. Solglasögon. Så jag kan spana på den ofantliga mängd attraktiva pojkar som förflyttats från Södermalm till Linköping. (Förlåt, det är min bitterhet som gör mej så elak. Ni är så vackra så små pojkar).
Ja. Ska bli ganska mysigt. Och ganska segt att missa dramatik och kalasande med mina vänner men sånt är livet. Ska äta glass och bättra på brännan istället för att vara i skolan och det känns förjävla bra. Idag har jag även haft en urfin dag med sol och sommarlycka. Vi hörs om några dagar. Kramkramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0