i held up the door for every stranger with a promise

Hejhejhej.
Igår skrev jag om Idre alltså. Skulle bara förtydliga. Det var bra. Vi åkte skidor, pratade om sånt man knappt pratar om, sjöng, dansade, åt godis, delade minnen och skrattade åt samma skämt. Det där jag ville ha fick jag. Och så mycket mer. Idag sitter jag och hostar, snorar, är röd och svullen, lyssnar på sånger som vi sjöng, (rubriken kommer från en svårslagen låt som Elsa och hennes syster framförde sista kvällen) och får vänförfrågningar av folk jag inte vågade hälsa på första dagen på lägret. Jag mår så bra. Fast jag är för sjuk för vädret som snart tillåter varma nylontightsben och espadrillos och fast jag pluggar NO. Fast det mår jag så brabrabra. Hoppas ert lov var underbart. Det var mitt kan man ju säga. KRAM.



Kommentarer
Postat av: Estelle

Så underbart härligt när du är glad, Lova!

2012-03-11 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0