Varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

Hej på er.
Den här veckan har min bror fyllt sexton, har jag tittat på nästan en halv säsong One Tree Hill och sett Hungergames. Grät fyra gånger, en gång för jag blev så rädd. Åh så bra film. Läs böckerna. Se filmen.
Från och med onsdag är jag borta från skolan i fyra veckor på grund av lov och prao. Känns lite som att jag ska få andas för första gången i mitt liv. Jag ska ha picknick (fortfarande osäker på om det ens stavas så?) varje dag och äta jordgubbar i choklad och jag ska skratta hela dagarna. Kommer antagligen ligga i min säng för det mesta men känns ändå så bra att jag kan göra allt i alla fall. Så taggad på livet. Ska praoa på mina favoritfik, café String och café Brasco. Känns rätt så asbra. Åhhhh det ska bli så himla kul. Idag ska jag på teateruppvisning med Julia och sånt. Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0