Där går nån annan än vi

Idag började jag klockan tolv, vilket var typ Yesvadskönt. Hela dagen försvann i lite matte, plugg, Friskis tränande och till slut glassätande (alltså glass är min nuvarande pojkvän, (p.g.a. vissa komplikationer med denhära tonårskärleken, aldrig riktigt förstått mej på den) det är tydligen samma ämne i glass som man får i kroppen när man blir kär och jag börjar förstå varför jag alltid känt en sådan oändlig kärlek till glass. Puh vilken lång parantes). Imorgon har jag idrottsdag vilket inte längre innebär att friidrotta och springa löjligt många varv vid Zinken som det gjorde hela mitt mellanstadium utan nu får man BOWLA!!!!!!!!!!! Alltså så fetgrymt. Jag ska ha så kul, imorgon ska bli en såndär wowchicawowwow- oj vad jag lever- dag som jag blivit bortskämd med under kristi Himmelfärd. Nu ska jag skriva/läsa/äta/festa eftersom jag börjar halv elva imorgon (!!!) dock lite ledsen att jag missar en skitkonsert tack vare detta pluggande som ack så panikångestigt förföljer mej. MEN! 13 dagar till betygssättning, sovmorgon och jag tror det finns kakor i köket. Diggar livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0