I've been lost but now I'm found

I förrgår skrattade jag högst av alla i en biosalong. Det var så skönt, så skönt i hela kroppen.
Gårdagen var härlig. Jag kände mej så...fri. Jag och Rebecka solade på Mathildas tak (med Mathilda alltså) svettades, frös, dansade till musik och föråt oss på chokladbollar. På kvällen kalasade vi och det var mycket trevligt. Jag pratade med folk jag inte sett på evigheter och såna jag aldrig sett förut och sånt är alltid fint ända in.
Nu ska jag gå upp och plugga tills jag svimmar, kanske träna om den lusten faller in och framåt kvällen väntar festligheter av nåt slag. Hoppas ni njuter av lovet, det gör jag kan jag lova. Kramkramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0