Sen när inga sorger finns kvar, vad blir vi då lyckligare av?


Dom senaste dagarna har antagligen varit de konstigaste dagarna i hela mitt liv. Det har hänt så overkliga saker. Därför ska det bli så fantastiskt megaskönt att få gå på konsert imorgon. Glömma allt jobbigt och dansa bland svettiga människor. ÅH ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN.
Igår hade jag min nya finafina enhörningströja på mej och vi konfafotades. Förutom att jag såg ut som en kanin så var det så roligt att tänka på hur bra vi är tillsammans. Tycker om sånt. Idag var det operation dagsverke och jag, Estelle och Pau samlade pengar till välgörenhet i solskenet. Väldigt bra. Spände också min tandställning, har lite svårt att äta. Mindre bra.
Borde plugga men eftersom jag har en fruktansvärd badass sida inom mej gör jag precis allt annat än att plugga. Så att ni vet.
Längtar så mycket efter att ha i morgons skoldag över med tanke på lite olika saker som kan komma att vara svinjobbiga. Längtar efter LMFAO mer än någonsin. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0