Varje gång du möter min blick, ja då vet jag vem jag är

Den här långhelgen eller vad man nu ska kalla den för trevligt har varit alldeles utmärkt bra. I lördags fick vi gratis glass, sockervadd och läsk av en supersupersnäll kille på gröna Lund då jag köpte årets gröna kort med Elvira och Stephanie (bara tre dagar och två timmar kvar till den första konserten!) (tre dagar!!!) och på kvällen filmkvällade en massa hos Hanna. Det var kul kan jag lova. Söndagen är min största pluggdag och det kändes så skönt att få ut allt det där pluggeriet som legat och skavt i bakhuvudet så länge. Sen gick jag ut och sprang också, och det var skönt (!!!) liksom. Knaserier. Sen var jag supercosy på KU (som är en sorts konfagrej med massa ledare och konfirmander och sådär) och bakade tårtor och sjöng med Josefine, Vilma och Rebecka. Och igår var det ju Valborg och jag tog mitt livs första blodprov, köpte en enhörningströja (!!!) och på kvällen träffade jag Mathilda, Stephanie och Mayra och mötte upp Josefine och Vilma på Jossans pappas resturang. Där åt vi vid vattnet och såg på brasa och sen promenerade vi sjungandes till Hammarbybacken där vi såg på fyrverkerier, snubblade upp och ner för backen, såg på ytterligare en brasa, skrattade åt moln och knasade. Idag har jag träffat vänner, promenerat, brottats med min bror och ätit traditionsenlig 1 maj lunch och jordgubbspaj. Idag är det 1 maj ja. Maj är kanske den finaste månaden som existerar, jag älskar den så mycket. Nu ska jag nog ut och gunga. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0