You can't fight the tears that ain't coming, or the moments of truth in your lies

Hejhejhej!


Jag har haft en suverän helg kan jag lova. I fredags åkte jag och köade i fyra sega timmar på LMFAO. Och sen såg jag dom. Jag gillar dom inte sådär fruktansvärt mycket men det var ändå så vansinnigt härligt när vi efter lite svimmande och ramlande hittade bra platser på kanten och kunde stå där och hoppa, hoppa, hopppa och dansa och det kändes som om hela mitt blodomlopp bestod av fyrverkerier och Åh det kändes så bra.

I lördags hade jag alldeles jätteont i min nyspända tandställning men jag hade hursomhelst en mucho mucho mysig picknick i Vitan med Mathilda, Stephanie och Josefine.
       
Vi åt vitlöksbaugette och massamassa kakor, drack äppelcider och lyssnade på en massa fin och en massa mindre fin musik eftersom våra musikstilar skiljer sej lite från varandra. Nu när jag tänker tillbaka på det var det svinmysigt faktiskt, har ju längtat så mycket efter att befinns mej i Stockholms parker med mat i överflöd.

Jossan bah chillar. Barfota. Utomhus.
Sedan spelade vi världens roligaste kortspel hos Jossan och Wii. När jag väl hade förstått vart jag skulle titta var det ganska kul det med.
På kvällen var jag så trött att jag inte kunde stå upp så den avslutades hemma med jordgubbar och jordnötssmör. (OBS, digestive kex och jordnötssmör har samma färg så om ni liksom vill sneaka lite med jordnötssmörsätandet kan man ha digestive med jordnötssmör så att det inte syns, det är fortfarande svingott!!!)

På söndagen såg jag Jesus Christ Superstar på göta lejon. Elias mamma jobbar där så han bjussa på V.I.P platser och hela skiten och det var jättejättestrålande bra. Filmen tycker jag är kass men det var något med Ola Salo och en massa skönsjungande typer som fick det att vibrera i alla mina celler efter teater. Sånt tycker jag om. på kvällen var lekte jag på KU.
Nu ska jag plugga mer. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0