gotta be down because I want it all

 
Vill ha snö så himla gärna. (har tappat bort min kamerasladd annars skulle ni fått halloweenbilder)
 
Är nästan som lov den här veckan för har väldigt lite plugg. Idag har det regnat men ändå varit sådär lite efter-lov-ljust. När alla har på sig nya kläder, är extra fina i håret och skrattar lite högre än vanligt. Tycker om saker som skiljer sig från rutinerna, saker som gör vardagen lite roligare. Som min beforeIdie lista som jag skriver med Elvira, min OC säsong och torka aldrig tårar utan handskar som fortfarande ligger och skaver av braighet nånstans. Ni kan få en lista på saker som inspirerar mig för sånt är kul och hela jag är full av inspiration just nu. Också en sak som gör det lite lättare att orka. Nånting som bubblar när resten är avslaget liksom. 
 
  • Att se en serie med människor som man vill efterlikna (Seth), kläder man vill bära (hela Marissas garderob) och ställen man vill åka till (Kalifornien)
  • Världens bästa hemsida, Weheartit, sparar typ hundra bilder varje dag med fina citat och grejer, åh så jävla värt skaffa nununu, finns som asvärd app. (heter alotlikelova där också)
  • att träffa nya människor, människor med nytt skratt och nya kramar och nya saker att berätta.
  • nya pennor i en orörd plastförpackning som man bara vill måla sönder liksom.
  • att skriva listor på saker man vill göra i sitt liv med smala pennor i olika färger och stryka över dom man har gjort med en annan färg och liksom se sitt liv ta plats i olika färger. Man blir så sugen på att leva då och färglägga hela boken.
  • att lyssna på ny musik och sedan vakna upp en natt och äntligen återigen känna den där abstinensen att få skriva av sig nåt. Ny musik är nog den största inspirationskälla jag vet.
  • att läsa bra böcker
  • att dansa, vill bara virvla bort då
  • se filmer med starka budskap
  • lyssna på SO-lektioner och bli upprörd och påverkad och få tusen tankar (fast jag orkar liksom inte ta tag i en enda)
  • kommentarer som gör att man bara vill skrivaskrivaskriva för att ni är så söta.

TJA.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0