Jag vill känna luften i mina lungor, känna blodet som pulserar, känna ljuset i mina ögon, känna tiden som passerar

Praoar på sexårs och har precis kommit hem efter att ha kramat coolaste barnet, dränkt några barn i vattnet och ritat sjutton blommor. Åh ska lätt bli sexårslärare när jag blir stor, så jävla mysigt.
Tarotkorten förespråkar om en framtid i glitter och månskensdans, låt oss hoppas att de stämmer. Jag har blivit bättre på att leva nu, nu och nu. Det är så lätt att glömma bort att leva nu för att man vill göra det sen. Man blir så lätt besviken då. Som att man längtar efter sommaren fast senare inser att det var våren som var själva grejen. Jag längtar inte bort lika mycket, jag lever nu mer och mer. Det är bra. Ska fika på teatern idag, vi ses.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0