lätta fingrar på de kläder du valde

Idag fyllde Josefine år, vi åt kladdkaka och sjöng och det var kul. Gillar saker som strider mot vardagsrytmen liksom. Har ingenting att plugga eftersom det är prao nästa vecka och det är så skönt att jag grät av lycka förut. (okej det gjorde jag inte för jag har jättesvårt att gråta men om jag var en gråtande typ skulle jag ha gjort det).
Nu har jag därför kollat på alla avsnitt av portkod 1321, åh det är jättebra längtar så till nästa avsnitt!
Bra saker idag:
  • att vi åt kladdkaka och det var kul eftersom det är ja, kladdkaka.
  • jag fick många jättesalta pinnar när jag åt salta pinnar
  • jag kunde kolla på teve istället för att plugga
  • jag har klarat att inte äta den halvätna chipspåsen som ligger i min väska idag med.
  • jag har avklarat min spanskaredovisning
  • att vi fick reda på att vi har gymnasieinformation imorgon åh jättekul, älskar sånt.
  • att jag imorse vaknade upp ganska säker på vad jag vill gå på gymnasiet
  • att Obama vann. Hoppades egentligen på att någon underbar fredskvinna skulle hoppa in och fixa allt men mycket hellre Obamzi and Romney.
     
    Ska sova nu fast är inte alls taggad på att sova, vill typ gå ut och gå eller prata jättelänge med någon i telefon. Eller dansa eller åka kundvagn. Men, you gotta do what you gotta do. Livet är mysigt nu, jag trivs, Trivs som fan.
     

Kommentarer
Postat av: Amina

Åh den här bilden är helt underbar! Du är så söt!!

2012-11-08 @ 17:42:09
URL: http://miiinas.blogg.se
Postat av: Stephanie

Va fin!!!

2012-11-09 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0