vi som har lyckan mitt i sorgen

Har försökt att hinna skriva men det har inte gått. Nu är jag här i alla fall. Bästa nya läsare vänligen stanna kvar. Hej.
Nu innan jul har jag hysteriskt mycket skolsaker och livsfrågor som väger fram och tillbaka. På nåt konstigt sätt lyckas jag ha extra roligt nu: lyckas vara extra glad i skolan och på helger. Det vill säga när jag inte har badrumsångest inför skolan eller är så trött att jag inte orkar stå. Känns lite sorgligt att det jag längtar efter mest i mitt liv nu är sömn. Men, endast 23 små dagar till jullov. Ni ska få en lista över bra saker idag:
1. åt lunch med min sexårslärarcrush. Åhmingud vad han ser bra ut.
2. Det snöade. Mitt under kemilektionen som liksom är så tråkig att jag inte vet vad jag ska göra började det falla och jag såg någon i fönstret mittemot räcka upp händerna i allt det vita. Så fint.
3. snart jul
4.. ytterligare ett fint snömoment med Elvira efter skolan. Det skulle kunnat vara med i en film för det var så fint. Sen behövde Elvira kissa så vi drog.
5. Jag fick en bagel när jag kom hem (<3333)
Det var väl det. Kan stava fel överallt för är så trött. Jag hoppas vi ses snart. (Det vore så kul med en kommentar här och där). PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0