-

Just nu vill jag bara kramas. Vill bara att någon ska hålla mig sådär riktigt hårt och vila huvudet mot mitt hår och viska hur gärna dom vill vara där. Hur dom, trots en massa andra alternativ, bara vill stå där och känna hur min kyla långsamt blir till värme. Jag vill inte ens dansa eller skratta just nu. Jag vill bara kramas. Möjligtvis titta på stjärnor samtidigt som någon har armarna kring mina höfter eller smeker mitt hår. Eller möjligtvis äta. Vägrade äta på grund av min jävla stolthet och nu hungrar jag snart ihjäl. Vill så jävla gärna vara en enhörning nu. Slippa tänka så jävla mycket på hurvida saker är rätt eller fel, bara känna lycka, flyga och typ äta stjärnsoft. Och bada. Och kramas.


Kommentarer
Postat av: mayraaa

Du är ju typ redan en enhörning!

2012-09-14 @ 08:08:56
Postat av: Anonym

Lovizzzzz <333333333

2012-09-15 @ 09:31:52
Postat av: Elvira

Det där var jag ^

2012-09-15 @ 09:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0