and I´m done with my graceless heart, so tonight I'm gonna cut it out and then restart

Häromdagen kom en tjej från Egypten till vår klass och pratade om Mubarack och revolutionen i Egypten. Hon hade varit i vår klass för två år sen och pratat om fördomar och efter lektionen kom hon fram till mig och sa att hon kom ihåg mig för att jag hade så mycket åsikter och var en så tänkande person. Jag blev så glad att jag höll på att explodera. Jag vill ju att folk ska komma ihåg mig som en person med mycket tankar och åsikter. Oh fina fina allt.

Bilden är från tre månader sen och gud vad mycket som har hänt inom mig. Jag lyssnar nu också på världens bästa låt som får mig att längta efter mitt första konfaläger så mycket att det svider och SNART är jag där igen (typ) eftersom jag ska utbilda mig till ledare första gången på fredag. Fredag är också min födelsedag. Jag älskar att fylla år. Mitt liv är så skönt nu värsta flowet liksom.
Hela jag har en föraning om en alla tiders höst och nu tänkte jag att ni får se lite bilder som beskriver mitt liv nu. Eller snarare vad jag vill känna. Eller bilder som är så fina och liksom berör mig överallt just nu. Puss och allt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0