Vi ville inte va dom som vi va

Mitt huvud har ont av saker som den ska komma ihåg. Om jag överlever orienteringen ska det bli en himlans massa bra saker här på bloggen nästa vecka då jag äntligen har avklarat massa i skolan och jobbat för första gången och så. Mår bra annars, har varma raggsockor, har ätit chokladpannkakor och har ganska många avsnitt kvar på säsong två på OC. Jag ska bara göra lite matte så kan jag sen njuta av en söndag ensam hemma vilket innebär för mycket te och massa tv. Åh, lol stackars mig, alla människor har värsta raven när dom är ensam hemma och jag bah: nu kan jag ha hur mycket socker i teet jag vill, yes. Vet inte riktigt varför, men jag ser fram emot något jättemycket, tror mitt liv blir en discokula snart. Tänkte att ni kunde få lite bilder från Danmark där jag var i somras, det var så otroligt fint där, jag tänkte alltid att vågorna sköljde bort allt jobbigt från åttan och gav mig massa energi att orka med nian typ, och det har ju gått helt okej så det kanske funkade, men jag har tydligen inte laddat över dom. Ni får en från min fönstervy istället, den är inte dum den heller Tjingeling.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0