Our heartbeats could set the world on fire tonight

Idag har jag dansat med min teatergrupp och sedan hängt med Amina, Frida och Tova. Det var himla bra att hänga med dom och jag gör det för sällan.
Det var meningen att jag skulle hänga med Amina ikväll också och beblanda mig med dom som förhoppningsvis ska nolla mig, men det blev inställt. Just nu gör det inte så mycket för min onepiece är så skön och jag har återigen blivit kär i Nathan i OTH.

Fyra grejer från idag:

• Ibland är det så sjukt välbehövligt att ligga i nåns säng och äta rispuffar i flera timmar.

• Har börjat få den där kicken från teatern som man får framåt slutet, det där som får en att inse att livet vore ungefär inte värt utan den. Älskarälskarälskar att spela teater.

• Basilika och vitlöksröra är så gott att man undrar varför man gör nåt annat än att äta det.

• Har köpt en ny, fin klänning på välgörenhetsloppis.

HALLELUJA KRAM OCH PUSS


Kommentarer
Postat av: Amina

såå värd dag ändå! du får hänka nån annan dag bejb <3

2013-04-22 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0