And then I'm gonna love you completly

Min dator vill inte funka så ni får dom bilderna som fungerar att ladda upp och resten nån annan gång NI FATTAR

Jag har haft filmkväll hos Ima som på den gamla goa tiden och sen låg vi på en gräsmatta med stjärnlampor och berättade hemlisar.

Dagen efter hade vi sinnesbra brurre (brunch) hos Live. Åt brownies och amerikanska pannkisar och jordgubbar i Nutella tills jag inte ens orkade skratta åt 112 Aina längre. (d.v.s. åt en hel del)

Nästa morgon begav jag mig tillsammans med ganska många andra bra och ganska mycket proviant och hade filmdag hos Nina. Satt alltså sju timmar i ett soffhörn, tittade på filmer och åt godis. Det finns ett ord för detta och det är: SWEET.
På kvällen sov jag och Nina på hennes takterass. Detta var på allvar något av det bästa jag gjort. Det var så fint att ligga på ett tak och titta över ett svart Stockholm under ett täcke och käka lite choklad och stalka lite södrabois och så. När gryningen kom skrattade vi konstant i fem timmar, alltså önskar så att jag kunde beskriva hur kul vi hade och vad vi skrattade åt men det går inte. Vi låg bara i fem timmar och pratade inte utan bara skrattade och skrattade och skrattade. Vi somnade av utmattning på morgonen och sov tills det blev dag. Vilken jävla natt.

Sen hade jag kräftskiva och åt massa god mat och jag har träffat Elsa och ätit hallonsorbet och jobbat lite och idag är hela dagen en längtan till Ima och Elins Sweet 16 ikväll. Tänk er massa folk, två som fyller år och en halvförpackning sugrör. This gonna be craycray.

Hörs sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0