Egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig, för jag blir aldrig kär i nån, såntdär är slöseri med tid.

Jag blir alltid så förundrad över att Håkan kan sätta ord på mina känslor och tankar. Det är nog därför hans musik blir så viktig, för att den blir en del av en.

Dom senaste två dagarna har jag lyssnat på gamla sommar och vinterprat (t.ex. Hanna Hellquist) och det är en bra grej att göra, spelat lite musik, köpt ett par träskor och tittat på stjärnor i världens bästa park (alltså Vitabergsparken)

Ikväll är det ÄNTLIGEN dags för min picknick. Det är tredje året i rad jag har en augustipicknick och det går till så att jag masssmsar alla som jag känner tillräckligt väl för att masssmsa och så tar dom med sig sina vänner (ALLA får nämligen komma) och så har vi picknick. I år blir det på Skinnaviksberget och det ska bli så ofantligt roligt. Jag vet aldrig hur många som kommer men jag är inte nervös. Det blir bra hursomhelst.

Nu ska jag äta frulle och möta min moders vrede efter en bortglömd tandläkartid. HARE. (och självklart får ni komma på min picknick)


På bilden kollar vi på Venus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0