En dröm är du med hennes toner i

Jag är sjuk. Så fruktansvärt typiskt hörrni. Aja, ska vila hela dagen, bara kolla på film, skriva dagbok och dricka varm mjölk (är det gott ens alla skriver alltid det när dom är sjuka "ska dricka varm mjölk" men det verkar ganska äckligt), och så tänker jag gå till skolan imorrn oavsett hur mycket det känns som om jag ska hosta upp mina lungor. Typ.

Igår satt jag på String med några bra och om jag någonsin skriver en självbiografi ska String och deras smultronte vara med.
Anledningar till varför string är bra:
1. Du får kladdkaka och te för 40 pixas.
2. Du kan fylla på teet så istället för en kopp te kan du liksom dricka sju koppar te.
3. När du väl druckit sju koppar te kan du kissa på deras toalett som har mysiga citat och läskiga meddelanden på väggarna och till och med skriva ett själv.
4. Du kan sitta ute och på så vis säga hej till alla som du ser gå förbi.

Fika, men PRAOa inte, där.

Idag har nästan jag och alla andra nästan eller på riktigt Lovisor namnsdag. Grattis till er.

Vet aldrig hur jag ska avsluta vill ju liksom skriva nåt häftigt men är inte så värst bra på det. Hejdå. (tappert försök ändå).


Kommentarer
Postat av: Stella

Grattis Lovisa!!!
1. Varför ska man inte praoa på string?
2. Vad är det för hund bullar?
3. Hejdå din blogg äger <333

2013-08-25 @ 10:50:09
Postat av: Mayra

Grattis på namsdagen!!! Tänkte fråga om du ville ses idag, segt att du är sjuk! :-( krya på dig, så ses vi snart för jag saknar dig och vill höra allt om alla södraboyz!! Kram!!

2013-08-25 @ 12:59:45
Postat av: Estelle

Grattis!!! :-)
Varför ska man inte praoa där? Och vad är det på bilden???? :0

2013-08-25 @ 15:37:13
Postat av: Mattepatte

Wtf är det där för asläskiga hundar/bullar???

2013-08-25 @ 21:29:08
Postat av: livzor

Det är ju dumblings N00BS

2013-08-26 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0