Hela livet är ett disco

Egentligen sjunger ju Markus Krunegård, "hela livet var ett disco, hur kunde det bli så svårt" men just nu ÄR mitt liv ett disco. Just nu är livet ett glittrande disco med neonljus och jordgubbsbål. Just nu är livet lätt.

Idag kommer tvåorna och treorna till skolan, d.v.s. dagen jag längtat efter halva mitt liv har nu infunnit sig.

Om jag jämför mitt liv nu med mitt liv i typ januari är det som om jag är två olika personer som lever två olika liv. Konstigt det där, hur livet kan förändras så snabbt.

Nu ska jag äta frullelicious. TjA.


Kommentarer
Postat av: manda

lova<3 <3 jag joinar dig om ett år babe!!

2013-08-21 @ 09:22:57
URL: http://aixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0