I was made for loving you baby, you were made for loving me

Tittade på Debatt där dom debatterade om hurvida stängningen av Lundsberg var adekvat eller inte. KOM IGEN. Elever bränner andra elever med strykjärn. Vad behövs det ens debatteras om.

I alla fall, skulle jag vilja gå på Internat för kanske en månad. Jag menar då alltså ett nice internat.
Jag vill bo i ett kollektiv när jag blir äldre. I alla fall för ett tag. Jag älskar att vara runtomkring människor och den främsta anledningen till att jag älskar läger är för att jag får vara nära så många människor på riktigt så länge. Att gå in och lägga sig i nåns säng, käka lite chirre och skvallra lite. Det är fan livet.
Nog om det, nu ska jag sova och imorrn är det friday, friday. Läckert.

Goodnighties.

Nån som vet vilken film bilden nedan kommer ifrån förresten?!?! Verkar så bra. Tja.


Kommentarer
Postat av: Nina

Lova det där är ju skins! serien

2013-08-30 @ 19:01:44
Postat av: mayra

Skulle ju skriva skins men Nina hann före!:-( KOLLA SÅ BRA SERIE

2013-09-01 @ 01:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0