In the name of love p.t. 2

Vilken dag.

Jag gick Pridefestivalen för att jag tycker det är viktigt att visa att man får älska vem fan man vill och ingen jävel ska bry sig. Om man kan få visa att man tycker det är viktigt genom att promenera tre timmar genom Stockholm, dansa salsa på gatorna och vinka till alla människor man vill utan att det är konstigt, (och dessutom belalt)!!! så tycker jag att det är helt fantastiskt. HEJA alla kära, modiga, starka människor som vågar älska alla dom vill oavsett hur pass accepterat det är. HEJA alla som vågar ÄLSKA överhuvudtaget, HEJA kärleken. Så otroligt fin/läcker/häftig upplevelse. En parad i kärlekens tecken. Borde man ha oftare.

Efter mycket svett, skoskav och träningsvärk satt jag äntligen i en röd fåtölj och såg "Känn ingen sorg". PALLAR INTE vilken fin film. Skrattade, grät, ÄLSKADE. Se den nununu.

Nu ska jag sova. Sämre dagar har jag alltså haft.

En himla massa kärlek till er (och till er som kommenterar blir så glad varje gång)

TJA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0