In the name of love

Hela den här tiden som jag varit hemma har jag vaknat vid typ nio men idag när jag ska jobba och måste vara uppe senast tio är jag såklart ASTRÖTT.

I alla fall, jag ska jobba med SL på Pride med Amina (därav rubriken :-)))) )
och jag har ont i fötterna pga:

Igår skulle jag Jack och Elvira bege oss till Långholmen. Det tog två timmar från Slussen. Först handlade vi i säkert 45 minuter, men hemköpen i hornstull hade chips och läsk provsmakning (!!!) och sura citronläppar i godishyllan (!!!) och erbjudanden så man kunde få en pringleskeps (!!!) och det gick liksom inte att komma därifrån snabbare.

Att sedan leta sig till Långholmen från Hornstull var ett äventyr. Men efter att vi gått halva liljeholmsbron och insett att det var just liljeholmsbron och efter fyra nära-döden upplevelser och en hel del skoskav kom vi i alla fall dit.
Detta är typ topp tre det roligaste jag gjort i sommar och då HAR jag haft en bra sommar, promiiiiiise.

Sedan åt jag och Elvira sushi och pratade länge om allt möjligt och precis det här har jag längtat efter, att på kvällen kunna vara barbent utan att frysa, att inte känna att man slösar bort en kväll bara för att man sitter på en restaurang i ett par timmar utan istället känna att det var precis vad man ville och sedan kunna promenera hem i ett sommarmörkt Stockholm fullt av barbenta människor. FINT.

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0