it's all in your mind

HEJHEJHEJ på er.
 
Åh, jag har varit med om så mycket kul sen jag bloggade sist och jag ska berätta om allt när min dator med bilder känner för att fungera igen, men eftersom jag inte har några bilder från picknicken i tisdags
så kan jag ju lika gärna berätta om den nu :-)
 
Som sagt är det tredje året i rad som jag har sommarlovspicknick och detta var nog faktiskt den allra bästa. Ibland när jag gick bort från människorna för att hälsa på någon ny som kom vände jag mig mot alla som kommit och bara tittade och liksom kände något varmt och klibbigt i mitt bröst för FAN hörni vad det är bra att ha vänner och Stockholm och folköl och sommar och gitarrspelande på en och samma gång i en enda härlig röra. BRABRABRA kväll var det.
 
Har en rätt skön känsla i mig just nu, om nio dagar börjar jag skolan och jag längtar så mycket till det att det nästan inte är sant, men samtidigt är det ju himla bra att ha sommarlov också. Det är alltså känslan av att det jag har är bra, verkligen asbra, och när det har tagit slut så börjar något som förhoppningsvis också kommer vara verkligt asbra.
Är faktiskt lite rädd att jag har taggat till lite för mycket inför skolstarten, att jag liksom instagramstalkat så mycket människor att jag inte kommer kunna låtsas att jag inte vet vilka dom är, utan liksom försäga mig hela tiden eller typ dregla eller snubbla så fort jag ser nån av dom. Aja, what2do. Ska bli SWEET hursomhelst.
 
Annars lyssnar jag mycket på cool musik och skriver svinmycket dagbok.
Nu ska jag nog göra något kul som t.ex. facebookstalka och sen ha kräftskiva.
 
Vi hörs sen, med mycket bilder och sånt, PUSS.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0