Och om du ångrar dig så kan kan jag visa dig Österlen som vi inte hann med, och så kan jag få visa dig det längst inne i mig som du inte heller, inte heller hann se

Vaknade av en mage som pirrar av ingen anledning.

Det finns så mycket människor som jag tycker om runtomkring mig, börjar tycka om min nya klass så himla mycket och när jag umgås med mina gamla trogna vänner så kan jag inte riktigt fatta att jag haft sån tur.

Gårkvällen var fin, dansade för andra året i rad på Magnus Uggla med Jossan, Jonas och Vilma och åkte sedan vidare och låtsades att det var sommar och varmt och ljust.

Om jag skulle beskriva mitt liv med tre ord:
-Växande. Det växer liksom. Går uppåt. Blir bättre och bättre.
-Fyllt. Fyllt av så mycket fint och bra.
-Spännande. Varje dag är nåt nytt nu för tiden, det är häftigt.

Soundtracket till mina dagar: "Du ligger med andra nu"- ÅR&DAR och "Heartattack" - The asteroids.

Ta hand om er hörrenini.


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Den kanske pirrade av hunger eftersom du inte har ätit på 13h!!!

2013-08-24 @ 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0