You can fall for chains of silver, You can fall for chains of gold. You can fall for pretty strangers and the promises they hold

Idag började jag gymnasiet. Dom människorna som jag tog i hand med idag för första gången ska jag ta studenten med. Så sjukt och så jävla kul.

Jag älskar nya människor och intryck och om jag fick välja skulle hela livet vara ett dansgolv så jag bara kunde prata, krama, dansa med nya människor all the fucking time liksom. Därför kanske ni kan ana att det är lite mycket att ta in för en svältfödd femtonåring (OBS snart sexton) och det är underbart. I brist på saker att ta in under typ dom senaste två åren har jag nu kommit till paradiset. Borde inte stå Södra latin på skolan utan "the place to be för svältfödda femtonåringar".

Har ont i fötterna och längtar tills imorgon trots att jag hatar utflyktsdagar. (ok inte hatar, hatar nästan ingenting).

Jag går på en skola fylld till brädden av nya människor, lektioner, inspirationskällor och jag har så mycket som kan fylla mig, som jag kan bli en del av. Jag äter äckliga wienerbröd och livet är en fest.

Pusspåer.


Kommentarer
Postat av: hirvzor

Lova YAD vi är bäst på södra :-)<333333333333

2013-08-20 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0