FÖRSTA DECEMBER

24 dagar kar till årets fetaste dag. Fett.
 
Något annat som var fett var att efter en fulländad kväll somna framför "Hip hip hora" för andra gången i en soffa full av bentrassel och att sedan vakna igen i samma bentrassel med insikten att en nu kan lyssna på hur mycket julmusik som helst ÄNTLIGEN kan jag börja jullängta och julhandla och julvara. JAAA. 
Bra gäng pt. 1
 
Med den insikten färsk i sinnet dansade vi till dåliga julsångsversioner i mitt kök, åt lussebullar, drack kaffe och pratade om hemskt mycket oviktigt och faktiskt en hemskt mycket viktigt också. När jag var liten tyckte jag så mycket men kunde aldrig hitta några ord till att uttrycka det men nu finns så mycket ord och så himla många andra som också tycker och pratar. 
Önskar att varje första december for the rest of my life ska vara fylld utav skratt och kanelmûsli.
      
Bra gäng pt. 2
 
Nu väntar den jobbigaste veckan på rätt länge om en ser till sena nätter och ont i huvudet utav plugg MEN det är december och jag har himla bra vänner och jag vet hur jag ska använda min kaffebryggare så VAD.
 
Pz ouz. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elina

oj jobbigt att jag är både stel och nyvaken på den nedersta bilden.
men ja nice vare allt!

2013-12-01 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0