It's getting late to give you up

Ber om ursäkt för tidigare inläggs ickeexisterande substans men hade inte pratat med någon människa förutom min mamma på 4 dagar gimme a break.
 
Grejer som har hänt sen sist som är värda att ta upp här:
 
  • Jag har verkligen FYNDAT på årets mellandagsrea vilket känns helbra eftersom det annars är en grej som en antas göra men som aldrig riktigt lyckas. Idag till exempel IMPULSKÖPTE jag ett par skor för hundralappen och jag kände mig så fantastiskt världsvan när jag strosade götagtan fram och tillbaka med Lisa i dom alldeles splitternya. 
  • Jag har frullat med vänner både på fik och hemma hos Hirvonen, vilket känns kul eftersom gemensamfrukost är så otroligt underskattad och det verkligen är jävligt bra att dela dagens första sinnestillstånd med sina bästisar och mackor med philadephiaost. 
  • Jag har barat och dansat till Toxic och nästan dragit en felfri french under Morgans köksfläkt och nästan förtsört hans hiss och skvallrat i hans trapphus med eminent sällskap och känt en väldigt behaglig känsla inuti. wow många och
  • På tal om Toxic så upptäckte jag igår att Britney Spears äger och kompenserade upp min sextonåriga brist av henne genom att lyssna på Toxic fruktansvärt många gånger
  • Ska se film nu är lite sjuk hejdå 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vill också hänga med dig

2013-12-30 @ 01:31:02
Postat av: Lilly

word elina va inne o fick lova cravings ba gosa me er< 3

2013-12-30 @ 02:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0