Men jag går inte isär när jag går med dig

Idag fick jag ett nytt stammisfik. "Aha så du fick ett stammisfik på en dag tjena så går det inte till" tänker kanske ni. Jo, så går det visst till för jag vet att det är mitt nya stammisfik för kaffe och fralla kostar bara 35 och det var jättegott kaffe, stolarna var lita lagom fräscha, personalen var ganska gullig, det var stora fönster ut mot självaste livet och ingen som jag känner hänger där, eller ens känner till det där stället. Där satt i alla fall jag och Nina denna eftermiddag, drack billigt kaffe och pratade ostört om sånt vi måste prata om tills det blev sent och jag promenerade hem genom kallt Söder alldeles varm utav gott kaffe och fantastisk vän.
 
Mitt mesta plugg just nu är att läsa en fin bok och mama har gjort chokladmousse och det är fan jul snart. Lever på det ett tag.
 
Ps. low on comments nu för tin' :-(
 

 

Kommentarer
Postat av: irma kanske

lova jag gillarej och jag gillar din blogg också and oh how i miss u :( hoppas vi ses i idre annars blir jag ledsen för jag har nämligen redan bestämt att vi ska bo i samma korridor.
ps hittade din blogg igår och hade ingen aning om detta annars hade kommenterat massa fina saker innan <3

2013-12-09 @ 20:04:57
Postat av: ninis

LY<3 tack för idag puss

2013-12-09 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0