Under love's heavy burden do I sink

TjEnA.
 
Igår snöade det på riktigt och jag fångade flingor på tungan, snökramades och frös i mina nya braxer som jag älskar mer än livet självt nästan. Det var bra.
 
Det jag tycker mest om på hela Södra är caffiz där sofforna inte bara betyder mjukt och sömn utan också nästan alltid nya vänner. Tror livet skulle behöva lite fler soffhänsplatser.
 
Efter flera timmar av vänskaper och julmusik i Caffiz begav vi oss till Caffiz nummer två på Globala där vi fick träffa på gamla vänner och gratis fika. När jag sedan kämpat mig hem genom snön och lyssnat på "All I want for christmas" olagligt många gånger somnade jag (!) och sörjde bittert att Erik inte van hela Idol FAN seriöst han både sjöng tusen gånger bättre och var tusen gånger hetare än dom andra FAN.
 
Ska nu kolla på Romeo och Julia i nittiotalstappning (råder alla som inte har sett den att se den och alla som har sett den att se den igen) (när leonardo yttrar rubriken vill jag dö)(vill förretsen verkligen döpa mitt barn till Leonardo)(eller få barn med Leonardo), äta upp gårdagens överblivna popcorn och tagga inför ikväll som kommer bli sweet som fan om jag har tur. 
 
TjEnA.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser visst din blogg varje dag SKRIV OM MIG NÅN GÅNG DÅ

2013-12-09 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0