Åh här kommer känslan och det känns så underbart

Igår skrev jag mitt sista prov på länge och fikade i flera timmar med först ett litet gäng som växte sig större allt eftersom människor vi kände gick förbi fönstret och vi vinkade in dom. Var typ världens bästa känsla, sitta på ett ashipp fik på söder med söders snyggaste 20-åring bakom kassan och vinka in folk från gatan och inte oroa sig för någonting egentligen. Kände mig som huvudrollsinnehavare i nån lökig film typ. Sen blev jag utskälld för jag dansade macarena-dansen. Kom igen?!?! Lite dans är ju soft liksom. Men sånt får man ta när man lever farligt. Idag har jag bara vilat i känslan av att ha otroligt bra klasskamrater och en asskön hemkunskapslärare. Om tre dagar åker jag till Idre vilket kommer bli så fett att jag nästan inte kan tänka på det för jag längtar så mycket. Fan, mår så enormt bra vill bara aldrig sluta le. Love y'all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0