It feels like the first time

Jag tycker om att prova nya småsaker som jag inte brukar göra. Det ger lite extra färg till min vardag om man säger så. Idag dansade jag med min teatergrupp och nån bitter danslärare. Det var fett och jag blir bjuden på så mycket saker som faller mig i smaken. Har en bild där det står "When was the last time you did something for the first time?". Gillar den. Det blir en påminnelse om att våga. Det behöver ju inte vara något så stort, kan ju vara just att prova på en ny dansstil, ta en fika med någon man inte brukar fika med, byta smak på milkshaken. Är kanske inte riktigt en spontan person men jag älskar att prova på nya smågrejer. På så sätt har jag träffat mängder av fint folk, blivit konfirmerad, lärt mig dansa nån sorts streetdance och massa sånt. Såna saker hjälper en att hålla ut till ett sportlov som sakta men säkert närmar sig. Hare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0