Oh I swear you gonna miss me when I'm gone

Är sjuker. I måndags upplevde jag nog min största fysiska smärta i mitt liv hitills förutom när jag satte in min tandställning kanske. Vilket vittnar om min brist på fysisk smärta i mitt liv men hursomhelst så hade jag så ont i mitt huvud att jag bara kunde blunda och ligga ner och natten var una helvete. Inatt sov jag i alla fall hela natten hallluleja vad det var skönt. Idag är jag sådär myssjuk (så länge jag ligger ner vill säga, när jag står upp blir jag yr och ramlar fram genom min lägenhet). Gulligt täppt så jag låter som en fyraåring, huvudont som nästan går att bota med en Alvedon och kan titta på teve utan att må illa. Vore perfekt om jag inte hade mycket plugg för FÖRSTA GÅNGEN när jag är sjuk. Why God, Why. Ska i alla fall plugga järnet och sen slå mig ner med tolv timmar modern family och en liter ben&jerry's. Oh denna eftermiddag kommer bli amazing. Så länge jag ligger ner. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag HOPPAS att alla ni som har någon som gör er lite extra glader, bjuder ut, skriver en lapp, kramar. So much love till er från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0