Ge mig nåt som tar mig någonstans

Min mammas släkt-vad-man-nu-ska-kalla-det, gick över förväntan. Lärde känna min syssling som var hur trevlig som helst så jag kunde äta tårta och hänga med henne. Vi hade mycket gemensamt och såna människor är alltid roligt att träffa. Konstigt egentligen att det finns människor som gillar så mycket samma sak. Funderar ganska ofta på om det finns någon som är precis som jag. Som har exakt samma humor, exakt samma politiska åsikter, exakt samma sätt att vara, prata, röra sig. Tänk att träffa en sån person. Skulle vara obehagligt men sjukt coolt. Idag har jag ledigt från skolan, tack min gode käre Gud för det. Dom flesta är i Romme och jag tvekade lite på om jag skulle följa med men är väldigt glad att jag inte gjorde det. Idag ska jag sova, äta rester från igår (tårta till frukost yes meningen med livet) och promenera. Plugga lite också. Men men. Är dock sugen på att åka skidor vilket är FANTASTICO, eftersom på sportlovet åker jag och en del nuvarande konfirmander, aspiranter (jag, Josefine, Jonas, Vincent, Cora och kanske Vilma kommer bli så fett andas ej) och ledare till Idre precis som förra året. Makalöst. Nu ska jag upp tudeli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0