Händerna mot himlen

Har en himla blogglust och det känns ju dumt att inte ta vara på den! Dom senaste dagarna har jag sett mycket film, gymmat med Elvira (Ja. Det var så amerikanskt som det låter. Alltså kände mig som huvudrollsinnehavare i OC när jag gick på det bandet och kollade på killar som gjorde pull-ups i spegeln), och haft tacofiesta hos Johan.
I förrgår såg jag Ps. I love you, men Amina och den var bitande fin då och då men fortfarande för sorglig för att jag ska palla se den igen. I alla fall har jag letat upp dom finaste delarna ur filmen på bilder som ni nu ska få se. Tyvärr hittade jag inte det citat på bild som ska bli mitt motto under 2013. Är inte säker på att det var exakt såhär, men typ. "It doesn't matter what you do, the important part is that you create." <3 <3 <3 (ses imorrn)


Kommentarer
Postat av: Amina

Weeeeeeei

2013-01-06 @ 00:06:19
URL: http://miiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0