I was made to keep your body warm, but I'm cold as the wind blows, so hold me in your arms

Ikväll hade jag en såndär kväll då jag tyckte om mina vänner extra mycket. Kanske hade en sån dag också förresten. Blir så glad av dom. Är lite svältfödd såhär i januari och blir alldeles varm av kramar i korridorren, blickar på fiket och oväntade hälsningar på Konsum. Men det är okej att vara svältfödd också. Det är okej att skratta åt tråkiga skämt när man behöver det och det är okej att hålla kvar varje omfamning när man är kall och det är okej att sova när man är trött. Försöker ibland att skapa något mycket större än vad jag har men följer nu mitt nyårslöfte (!) och istället för att längta efter mer hela tiden njuter jag av att jag lever nu, även om det innebär att sova. Ska upp och jobba om nio timmar så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0