Kiss me, like you wanna be loved

Igår var min första utenatt under 2013 och den var varm. Jag frös inte en enda gång. Vi såg "Argo" på bio och vi hade bokat en hel rad. Den var fruktansvärt spännande och jag tryckte Estelles hand under hela upplösningen. Efter den promenerade jag hem med Jack, Theodor och Isidor och jag skrattade tills jag inte kunde skratta mer. När vi gick där blev det en annan dag och jag tycker alltid att det blir lite, lite ljusare ett litet tag, precis där när dagarna byter. Det tyckte inte killarna. När jag kom hem lyssnade jag på "Kiss me" av Ed Sheran säkert tjugo gånger och sen somnade jag med ett leende. 2013, du börjar bra måste jag säga. Nu ska jag visst iväg om 50 minuter så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0