please, please, please, let me, let me, let me, let me get what I want

Januari har varit så skevt. Som ni ser på min blogg. Har skrivit inlägg utan substans, utan eftertanke. Jag har varit så trött att jag knappt orkat göra någonting. Ändå har jag varit med om ganska mycket, jag har haft ganska roligt och nu känner jag att det bara kommer bli bättre. Mycket bättre. Hoppas jag innerligt.
Om januari ska sammanfattas får det sammanfattas i en längtan efter värme, både efter kramar och sol, många sidor som jag skrivit men i efterhand inte förstår mig på, mycket långsam musik och många liter hallonte. Har varit ganska förrvirrad och kan inte riktigt sätta fingret på om den varit bra eller inte. Imorgon är det i alla fall ÄNTLIGEN älskade februari och årets längsta månad är ÄNTLIGEN över. Jag känner mig inte alls lika trött bara jag hör namnet februari. Snart vår. Snart lite närmare converse och jeansjacka. Imorgon åker jag på läger och det ska bli perfekt att avsluta en tröttmånad med en helg full av massamassa värme, skratt och mackor. MMMM längtar. Borde packa. BORDE VERKLIGEN PACKA. Ses amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0